lördag 1 oktober 2016

Två minisar: Fruktans tid och Strangers on a train

Här kommer ytterligare två minisar på två utlästa böcker. Hade inte jättemycket att säga om dem så därför får det bli minirecensioner den här gången. Är det nåt ni undrar är det bara att skriva och fråga i kommentarerna som vanligt.

The Walking Dead, vol 17: Fruktans Tid av Robert Kirkman m.fl.

Mina kommentarer: Alltså fy tusan vad brutal den här volymen var, men ack så bra!!! Men jag är glad att serien är i svartvitt! Negan är fasen värre än The Guvernor, trodde inte det var möjligt... och oj, vilken cliffhanger!






Nancy Drew Diaries: Strangers on a train av Carolyn Keene

Mina kommentarer: Vet inte riktigt vad jag tycker om den här serien... fortsätter att läsa för att jag tycker om omslagen och för att böckerna är lättlästa. Men egentligen är de inte superbra.

 

2 kommentarer:

  1. Jag testade att lyssna på Kitty böcker på Storytel, det var väldigt mysigt faktiskt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, gud vilken bra ide! Det skulle jag kunna tänka mig att göra också.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...