fredag 18 november 2016

Book Haul: okt/nov

HALLÅ PÅ ER!! Jag är tillbaka igen efter drygt 2 veckors paus. Jag är fortfarande i en lässvacka och läser inte speciellt mycket. Men jag har fått tillbaka lusten igen. Jag längtar efter att läsa och blogga om böcker. Så nu hoppas jag att jag ska vara tillbaka på banan igen! Dock kommer jag nog att köra på en mjukstart då det är lite si så med tid och ork. Men känns ändå kul att faktiskt ha lust att skriva om böcker igen. Det är ju alltid en början... men det lär nog ta lite tid att få tillbaka läsflytet igen. Just nu är det väldigt sporadiskt och hackigt.

Jag slår samman två månaders bokinköp i den här haulen. Hoppas ni gillar den!




Vargnatts bokhylla: http://vargnattsbokhylla.blogspot.se/ som jag nämner i videon.

7 kommentarer:

  1. Kul att läsa! :) Jag har haft en tre års lässvacka och har äntligen fått tillbaka drivet i min läsning. Kom igång tack vare Percy Jackson serien. Har du testat något av Rick Riordan? Lättläst och man känner att lässuget kommer tillbaka. :) "Hur man förälskar sig i en man som bor i en buske" var också en ganska trevlig och enkel bok. :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tyckte om att lyssna på Kitty-böcker! :)

    SvaraRadera
  3. Trevligt! Jag har också köpt hem Harry Potter illustrerad fast på engelska. Jag blev barnsligt lycklig när jag öppnade bokpaketet. En känsla av stort välbefinnande infann sig liksom...

    SvaraRadera
  4. Är så dålig på att lyssna på ljudböcker. Men borde göra det oftare. Finns ju många tillfällen då det skulle passa ypperligt.

    SvaraRadera
  5. Ingen normal står i regnet och sjunger vill jag också läsa, men väntar nog till den kommer i pocket =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...