måndag 26 december 2016

Läs-it-snow | Dag 4+5

Bild från mitt Instagram.


Hallå på er. Jag vet att jag sa att jag skulle vlogga i min senaste vlogg men att vloggarna skulle slås ihop. Dock så varken läste jag eller vloggade något under julafton eller juldagen. Det blev helt enkelt inte av. Och jag lär inte vlogga något idag heller. Så här ser siffrorna ut för dagarna. Inte mycket att hänga i julgranen alltså. Dock har jag haft ganska mycket läslust så det är ju bra. Är bara att jag inte hunnit. Hoppas jag kommer att hinna läsa mer de här kommande dagarna. Vi får väl se...

Dag 4: 14 s
Dag 5:
19 s

1 kommentar:

  1. Ibland har man läslust, men massa andra saker i livet kommer emellan. Några sidor har du ju i alla fall hunnit med.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...