torsdag 19 januari 2017

Bloppis!

Nu är det dags att sälja av ganska många böcker som blivit stående i bokhyllan ett bra tag nu utan att ha blivit lästa. Alla böcker är i fint skick. Några är lästa, andra helt olästa.

Priser:
Paperbacks: 20 kr styck
Inbundna: 30 kr styck
Paketpris för flera böcker i samma serie. (beror på hur många böcker ni köper.)

Porto mellan 45-89 kr beroende på hur många böcker ni köper. Skickar med postens blåa kuvert.








Juliet Immortal SÅLD!
Längtans rike SÅLD!
Hela The Body Finder-serien SÅLD!



Hör av er i kommentarerna vid intresse, så tar vi det därifrån.

6 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja köpa Längtans rike, om det är okej. Jag har redan de två första delarna, så jag skulle hemskt gärna vilja ha den sista delen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Det går bra. Då blir det 30 + porto. Osäker om det räcker med L-kuvert för den är tjock. Maila mig på nfolkving@gmail.com med din adress.

      Radera
  2. Är intresserad av the body Finder hela serien av kimberly derting.. hur mkt vill du ha för dom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan få dem för 60kr plus portot då.

      Radera
    2. Jag köper dom gärna då :)

      Radera
    3. Maila din adress på nfolkving@gmail.com

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...