lördag 28 januari 2017

Netflix Book Tag.

Hittade denna tagg hos Bookables på Youtube och eftersom jag ju är ett stort fan av Netflix så tänkte jag att det kunde vara en kul tagg att göra. Vilka är era favoritserier på Netflix förresten? Själv älskar jag Orange is the new black.




1. Recently Watched:The last book you finished reading.




Jupp. Tårar i havet av Ruta Sepetys. 



2. Top Picks: A book/books that have been recommended to you based on books you have previously read.
Jag har blivit rekommenderad jättemånga böcker så det är svårt att bara välja en eller några få. Men här är en bok jag blivit rekommenderad av väldigt många och jag är otroligt sugen på att läsa den SNART!!



3. Recently Added: The last book you bought
Flickorna i parken av Lisa Jewell. Har dock tröttnat lite på hennes böcker men ska ge henne några chanser till.


4. Popular on Netflix: Books that everyone knows about. (2 you’ve read and 2 you have read or have no interest in reading)

Hmm... inte helt lätt fråga. Men okej, två böcker som jag har läst som alla känner till. Obsidian av Jennifer L. Armentrout och Legend of Marie Lu. Och sedan två böcker jag inte har något intresse av att läsa. Då skulle jag säga, The Iron King av Julie Kagawa och Paranormalcy av Kiersten White. Har bara totalt tröttnat på paranormal romance!

5. Comedies: A funny book
Hemma hos Martina av Martina Haag. Som jag skrattade när jag läste den.


6. Dramas: A character who is a drama queen/king.
Finns säkert många sådana, men kan inte komma på någon just nu.


7. Animated: A book with cartoons on the cover


Anya's Ghost är fortfarande en av mina favoritseriealbum.


8. Watch it again: A book/book series that you want to re-read
Nu i julas så tänkte jag att jag jättegärna vill läsa om Dash and Lily's book of dares nästa jul. Ska verkligen försöka hinna med det i december.


9. Documentories: A non-fiction book you’d recommend to everyone


Älskar Zlatan!!!


10. Action and Adventure: An action packed book



Ett ganska självklart val.


11. New Releases: A book that just came out or will be coming out soon that you can’t wait to read.



















 

Så sjukt pepp!!!!!


12. Max: Tag some people
Taggar inte någon speciell. Gör den, den som vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...