söndag 22 januari 2017

Sunday Funday #14



Okej, så för ett tag sedan skrev jag och frågade er om vad ni skulle tycka om att jag bloggade om lite andra saker än böcker ibland...
Nu har jag funderat lite mer på det och kommit fram till att jag tänker börja med en liten serie som jag valt att kalla Sunday Funday. Det kommer att gå ut på att jag varje söndag kommer att blogga om icke bokrelaterade saker som jag gillat eller funderat på under veckan som gått. Samtidigt som jag kommer att vara lite mer personlig. Alltså, min chans under veckan att prata om andra saker här på bloggen, att ha lite skoj på en söndag helt enkelt.
Jag hoppas att ni kommer att gilla.
____________________________________________________________________________

Sunday Funday-inläggen har ju fått utgå under en tid nu då jag haft så mycket annat att blogga om. Den här veckan känner jag dock att jag MÅSTE göra ett inlägg. För i fredags fick USA en ny president då Donald Trump svors in som USA:s 45:e president i ordningen.

Detta betyder ju även att Barack Obama inte längre är president och fy tusan vad jag sörjer det. Jag är inte superinsatt i allting politiskt. Jag vet inte exakt vad Obama har gjort och vad han står för till hundra procent, men vill tro och tror att han faktiskt har gjort mycket bra! Men jag vet att jag inte håller med om mycket som det Trump vill genomföra som president. Så kan det vara, man håller inte med politiskt i allting. Det kan jag acceptera. MEN! Jag kan inte acceptera att USA nu har fått en oförskämd, barnslig skitstövel till president!!

Personligen så älskade jag hela familjen Obama. Barack Obama var enligt mig en riktigt cool president och jag kommer att sakna hans fantastiska tal till folket. Därför var jag tvungen att tillägna det här inlägget till Obama. 

















<3
Skicka gärna era bästa bilder eller Youtube-klipp med Obama då saknaden är stor just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...