söndag 1 januari 2017

Wrap Up: Läs-it-snow

Idag utgår Sunday Funday p.g.a alla andra spännande inlägg och videos som är på gång nu i och med ny månad och nytt år. Får se när jag återinför det igen. I detta nu känner jag att jag har mycket andra inlägg jag hellre vill prioritera. Och Sunday Funday införde jag ju mest för att jag skulle få skriva om andra saker under min lässvacka. Därför tar söndagsinläggen nu paus på obestämd tid. Just nu är jag mest sugen på att skriva om böcker. Men känner jag längre fram att jag vill skriva om något annat igen så kommer jag att göra det.

Förlåt också att denna videon inte har kommit upp tidigare. Allt julfirande satte stopp för både läsning och vloggande. Hann helt enkelt inte med allting i jul, så blev ju bara två vloggar. Hoppas att nästa jul ligger bättre så att jag har mer ledig tid för Läs-it-snow då.




GOTT NYTT ÅR.

2 kommentarer:

  1. Ibland kommer livet emellan helt enkelt. Tack för att du arrangerade det hela.

    SvaraRadera
  2. Så här gick det för mig: https://mittbokligaliv.com/2016/12/28/sammanfattningen/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...