fredag 10 februari 2017

Bloppis igen!




Då var det dags för ännu en bloppis. Ja, jag är trött på att ha massa böcker jag aldrig kommer att läsa stående i hyllorna. Så här har ni ytterligare ett par böcker jag inte längre är intresserad av att läsa eller inte kommer att läsa om.

Säljer allihopa, alt. byter om ni har något kul att byta med. Jag har Swish!

Inbundna 30 kr + porto
Paperbacks 15 kr + porto

Är du intresserad, lämna en kommentar med mailadress eller maila mig direkt på nfolkving@gmail.com

Nancy Drew-böckerna SÅLDA!

Velveteen SÅLD!

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hade gärna köpt "om jag var din tjej", om ingen annan tingat den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den finns kvar! Maila din adress till nfolkving@gmail.com så fixar vi det.

      Radera
  2. Hej! Förlåt att jag inte svarat tidigare på svaret på Instagram. Är Velveteen fortfarande kvar? Då köper jag den gärna! Var det 30+45 kronor?

    Mvh Linnea/92nea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den finns kvar. Ja, det stämmer 30+45 i porto.
      Maila mig på mailen som står i inlägget med din adress.

      Radera
    2. Toppen! Jag har skickat ett mail till dig nu! :)
      Mvh Linnea/92nea

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...