torsdag 23 februari 2017

Bokrean 2017.

Igår började bokrean som ni ju säkert vet. Har jag då besökt den? Nej. Mest på grund av att jag jobbar och stängde på jobbet igår och efter det inte kände att jag orkade åka till rean. Därför tänker jag att jag tar det i helgen istället. Men har helt ärligt inte hittat något i t.ex. Akademibokhandelns katalog som jag känt att jag skulle vilja köpa. Så det är ju tråkigt.

Har även tittat på både Bokus och Adlibris och har där bara hittat typ en bok jag varit intresserad av. Så inte heller där har det blivit någon beställning i år. Dock har jag beställt sjukt mycket icke-rea böcker, ooops. (mer om det i kommande book haul)

Nej, men över lag så har jag känt mig ganska besviken på rean i år. Har sett många bra böcker liksom, men då har jag redan läst alla eller så har jag aktivt redan förut valt att inte läsa just den boken. Känns inte som jag hittade något nytt.


Har ni fyndat något på rean? Var det nåt att ha?

7 kommentarer:

  1. Jag är nog också besviken på årets rea. Hittade nån enstaka som jag var intresserad av på adlibris men nej jag beställde inget. Jag har gjort precis som du och beställt en hög med fullpris böcker istället :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är också superhärligt.

      Radera
  2. Jag känner mig också besviken på rean i år. Hittade en bok på Ica maxi, men ingenting alls på akademibokhandeln
    Det är som du säger, det som är nåt att ha har man ju redan läst i princip. Köpte fyra böcker på bokus rea, men sen blir det nog inget mer faktiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man blir mer petig som bokbloggare tror jag.

      Radera
  3. Jag har hittat fyra böcker på Akademibokhandeln och ska köpa åtta böcker på Bokus, så jag fattar inte alls vad ni menar ;)

    SvaraRadera
  4. Känner precis som du faktiskt. Lite synd men säkert nyttigt för både plånbok och utrymme här hemma.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...