lördag 25 februari 2017

Everything, everything trailer!



Igår gjorde Pia mig uppmärksam på att Everything, Everything ska bli film och att det tydligen redan finns en trailer. Vet inte hur jag har missat det här, men tydligen har jag gjort det. Kul att hon som spelar Rue i Hunger Games har huvudrollen!

Är det någon mer bok som ska filmatiseras, som jag har missat? Det kanske det är. Eftersom jag tydligen har bott under sten så får ni gärna hojta till om det är någon annan kul filmatisering på G!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår mig inte riktigt på den här trailern. Den visar ju allt förutom bokens typ 20 sista sidor. Där göms visserligen en överraskning, men det känns som att jag redan sett filmen. Tråkigt, tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Ja, men det håller jag med om. Och jag såg att trailern har fått kritik just för det.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...