lördag 18 februari 2017

Ny bloppis!


Då var det dags för en liten minibloppis. Jag är verkligen i farten nu och gör mig av med alla böcker jag inte kommer att läsa.

Jag säljer alla dessa för 25 kr styck + 45 kr i porto (om man köper en bok)
Har Swish!


Alla böcker är i stort sett lästa en gång eller helt olästa. Shadow and Bone ska jag köpa i ett nytt omslag, då detta inte matchar de andra böckerna i serien. Cress ska jag också läsa, men kollar om någon vill köpa mitt gamla ex då det här har fula repor på framsidan. Det är helt oläst, men måste ha legat och skrapat emot något i väskan typ. Så ska köpa ett nytt exemplar av den boken innan jag läser den. Om någon ändå är intresserad så kan ni få den boken för 10 kr. Kanske finns nån som inte är lika petig med skicket som jag utan bara vill läsa boken.

Hör av er till mig i kommentarerna om ni är intresserade av någon av böckerna.

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...