söndag 19 mars 2017

2 minisar: Giant Days, vol 1 och Negans hämnd

Här kommer två minirecensioner. Har dock inte jättemycket att säga om de här seriealbumen. Men här kommer några korta kommentarer i alla fall. Har ni läst någon av de här? Vad tyckte ni i så fall?

Giant Days, vol 1 av John Allison

Mina kommentarer: Ett seriealbum helt i min smak, trevlig tecknarstil och bra handling. Kommer att plocka upp volym två väldigt snart tror jag.




The Walking Dead, vol 18: Negans hämnd av Robert Kirkman m.fl

Mina kommentarer: Volym 18 i The Walking Dead. Kul att få läsa den äntligen, dock märkte jag att jag börjat glömma bort lite från förra volymen så det var ju lite tråkigt. Men helt okej läsning ändå. 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...