tisdag 28 mars 2017

Top Ten Authors I'm Dying To Meet.

Dags för ett kul Top Ten Tuesday-inlägg igen. Veckans tema är nämligen topp tio författare jag skulle vilja träffa. Det tyckte jag var en kul fråga och jag älskar ju att skriva listor. Så här kommer min lista med trevliga författare jag skulle vilja träffa. <3




Här har vi nu tio författare utan inbördes ordning.



Tahereh Mafi
Alltså hennes klädstil är to die for. Skulle bara vilja gå på shoppingtur med henne liksom samtidigt som vi pratar om Shatter me-serien. Hur trevlig dag?




Morgan Matson
Hon skriver ju så himla dreamy. Tror att vi säkert skulle kunna ha kul tillsammans. Skulle vilja veta hur hon skapar såna härliga somriga böcker.



J.K Rowling
Vem vill inte träffa henne? Hon har skrivit Harry Potter, hallå!



Ransom Riggs
Han verkar jättesnäll. Skulle gärna träffa honom. 


Jenny Han
Älskar hennes böcker och det bara känns som att vi skulle komma jättebra överens. 



Sandra Beijer
Hon verkar så cool, så skulle gärna hänga med henne under en dag. 



Meg Cabot
Alltså jag skulle ju nörda sönder henne med frågor om Princess Diaries. Skulle bara vara asnice att få intervjua henne över en kopp te. 



Kiera Cass
Här har vi ytterligare en författare jag tror att jag skulle komma jättebra överens med. Vi är ungefär lika gamla och jag har en känsla att hon kan vara lika mycket av en fangirl som jag. 



Fredrik Backman
Alltså han är min idol!! Skulle dock få tunghäfta och inte veta vad jag skulle säga. Så skulle nog sluta med att vi bara stod och stirrade på varandra. Awkward!


Chris Colfer
Honom skulle jag bara vilja ge en bamsekram och säga att han är fantastisk. Sedan skulle mitt liv vara komplett.


2 kommentarer:

  1. Med risk för att göra dig avundsjuk kan jag säga att Fredrik Backman var väldigt trevlig på bokmässan =) Har bild på oss två på instagram =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...