söndag 12 mars 2017

Två minisar: Elsa Beskow och Ronit & Jamil

Här kommer två minirecensioner. Har dock inte jättemycket att säga om de här böckerna. Men här kommer några korta kommentarer i alla fall.


Ocke, Nutta och Pillerill av Elsa Beskow

Mina kommentarer: Hittade den här bilderboken hemma hos fästmannens föräldrar och blev så himla glad!! Det här var nämligen en av mina absoluta favoriter när jag var liten. Kommer ihåg att jag ville att min mamma skulle läsa den om och om igen för mig. Så blev superglad när jag hittade den. Så himla söt verkligen!







Ronit & Jamil av Pamela L. Laskin

Mina kommentarer:
Oj, vilken otrolig besvikelse det här var. Hade verkligen trott att jag skulle älska den här boken. Men helt ärligt förstår jag mig inte på den alls. Jag fastnade inte för karaktärerna överhuvudtaget. Jag ångrar nästan att jag kastade bort min tid på den här.





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...