söndag 30 april 2017

3 minisar: 3 x graphic novels

Här kommer tre minirecensioner på några graphic novels jag har glömt bort att recensera. Märker dock att jag har glömt bort väldigt mycket, då det ju var typ någon månad sedan jag läste dem... men, men - bättre sent än aldrig.

Giant Days, vol 2 av John Allison
Mina kommentarer: Jag gillar verkligen den här serien. Den är rolig och jag gillar karaktärerna. Även teckarstilen är helt i min smak. Ska köpa hem tredje volymen ASAP.




Sweet Tooth, vol 4: Endangered Species av Jeff Lemire
Mina kommentarer: Älskar att läsa om den lille hjortkillen som jag kallar honom. Nu var det ett tag sedan jag läste den här så kommer inte exakt ihåg vad som hände. Men jag kommer ihåg att jag verkligen gillade denna volymen då det var ganska dramatiskt vad jag kan minnas. Hittills den bästa i serien!
 




Rat Queens, vol 2 av Kurtis J. Wiebe
Mina kommentarer: Här jag lite mer tveksam. Känner inte helt att jag älskar den här serien. Det blir ändå en svag fyra i betyg för att jag kan inte säga att jag egentligen tycker serien är så dålig, det är bara att av de här tre jag har recenserat i detta inlägg så är det här det seriealbumet jag gillat minst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...