fredag 21 april 2017

Lässvacka samt summering av påskutmaningen.

Från mitt Instagramkonto.

Tills i måndags skulle jag ju delta i Mias påskutmaning och det gjorde jag också. Dock fick jag inte tillbaka läsflytet så som jag hade hoppats. Det gick extremt segt och läste jag 10 sidor varje dag var det väl bra. Det här är så himla tråkigt... men jag tror att det har att göra med mitt jobb + bröllopsplaneringen. Det går lite segt helt enkelt. Mycket att göra på jobbet, med sjukfrånvaro i arbetslaget och så bröllopsplanering med allt vad det innebär vid sidan av. Så jag håller fortfarande på att läsa Heir of fire. Tycker fortfarande att den är seg... vet inte varför. Men det är mycket karaktärer och jag orkar liksom inte försöka att hålla reda på dem utan blandar ihop dem hela tiden. Så nej, läslusten har inte riktigt infunnit sig. Sedan känns det dessutom som jag håller på att bli förkyld, ont i halsen och känner mig bara inte riktigt på topp.

Totalt blev det endast 148 sidor lästa och då fick jag verkligen tvinga fram det. Som mest läste jag 52 sidor en dag. I övrigt knappt inget alls. Så kan det gå, ibland blir det fail. Nu är det mest 13 reasons why som gäller för mig. Så jag tror att jag ska ta och återgå till att titta på det nu. Ni får ha lite förståelse för att det är lite dött här för tillfället. Men nu vet ni varför i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Den serien tittar jag också på nu. Visst är den bra? Och läslusten kommer så småningom.

    SvaraRadera
  2. Ibland blir det så, ta en paus från läsandet så blir du nog sugen sedan. Är det du som ska gifta dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jag som ska gifta mig.
      Läspaus får det bli.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...