onsdag 12 april 2017

Påskutmaningen 2017.



Oj, oj, nu är jag sent ute - men hittade idag den här roliga påskutmaningen hos Mias bokhörna. Jättekul med en Läs-a-lot tycker jag som är inne i värsta svackan just nu. Dock är jag en dag sen att anmäla mig så jag hoppas att det är okej. Annars får jag väl köra en egen liten Läs-a-lot under påsk.
Utmaningen startar idag den 12 april och avslutas den 17 april kl. 23.55.


Nu över till vad jag tänkt läsa:

 


Jag kommer inte ha några stora mål i den här utmaningen. Jag har haft en rejäl svacka nu de senaste två veckorna. Därför har jag bara plockat ut tre böcker. Men jag är helt ärligt glad om jag bara lyckas läsa halva Heir of fire. Jag vill bara hitta tillbaka till läslusten. Så det är mitt mål de här dagarna. Att jag ska komma in i boken och i alla fall kanske lyckas läsa halva. Och om jag mot all förmodan skulle hinna läsa ut den så har jag även plockat ut två andra böcker jag är sugen på.

Nu ska jag sätta igång och läsa eftersom jag redan har missat en dag och ligger lite efter.

6 kommentarer:

  1. Det ser ut som en fin hög. Lycka till

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Du får väl diska mig om jag är för sen med att anmäla mig, lol.

      Radera
    2. Absolut inte bara kul vi är flera. 👍🐣

      Radera
  2. Maas är jag också sugen på att läsa någon gång.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin liten hög. Lycka till med påskläsningen.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...