söndag 9 april 2017

Sunday Funday #17 - Skam s4 trailern är släppt!


Okej, så för ett tag sedan skrev jag och frågade er om vad ni skulle tycka om att jag bloggade om lite andra saker än böcker ibland...
Nu har jag funderat lite mer på det och kommit fram till att jag tänker börja med en liten serie som jag valt att kalla Sunday Funday. Det kommer att gå ut på att jag varje söndag kommer att blogga om icke bokrelaterade saker som jag gillat eller funderat på under veckan som gått. Samtidigt som jag kommer att vara lite mer personlig. Alltså, min chans under veckan att prata om andra saker här på bloggen, att ha lite skoj på en söndag helt enkelt.
Jag hoppas att ni kommer att gilla.
____________________________________________________________________________

I fredags släpptes trailern för säsong 4 av Skam. Alltså hur taggad?
Jättetråkigt bara att det blir den sista säsongen. Undrar varför?
Jätteglad att Sana kommer att vara huvudkaraktär i alla fall. Men är ledsen över att Vilde inte kommer att få nån egen säsong, det hade jag verkligen hoppats på.



 

Och trailern... hur bra är den inte? Älskar hur snyggt den är gjord baklänges och älskar musiken. Det kommer att bli en sjukt bra säsong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...