torsdag 11 maj 2017

3 minisar: 3 x ljudböcker

Här kommer tre minirecensioner på några mysiga ljudböcker jag har lyssnat på de senaste veckorna.


Kitty och mysteriet på dimmornas hed av Carolyn Keene

Mina kommentarer: Alltså att lyssna på Kitty-böcker som ljudböcker är verkligen en last jag har just nu. Så himla mysigt! Lättsamt och snabblyssnat, strax över 3 tim. Ett hett tips om du har en lässvacka.




Kitty: Fånge i öknen av Carolyn Keene
Mina kommentarer: Här har jag bara ett minus och det är att just denna ljudbok har en annan uppläsare än de andra böckerna jag lyssnat på, vilket jag störde mig lite på. Föredrar Hannah Schmitz faktiskt.





Kitty och falskmyntarligan av Carolyn Keene

Mina kommentarer:
Ytterligare en mysig bok. Har verkligen gillat alla Kitty-böcker jag lyssnat på. Skönt att denna bok åter igen var inläst av Hannah Schmitz.





Någon som har några andra mysiga ljudböcker att tipsa om? Jag funderar även på att kanske börja använda mig av t.ex. Storytel eller Nextory. Några tips där?

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Vad kul! :-) Vi får se om jag skaffar det.

      Radera
  2. Jag använder Storytel. Mycket. Gillar skarpt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...