onsdag 21 juni 2017

Midsommarutmaningen 2017.



Eftersom jag haft en del för mig den senaste tiden så fick jag i sista stund nys om Mias Midsommarutmaning. Höll på att missa den, men eftersom jag är i en sån grym lässvacka behöver jag all hjälp jag kan få att liksom hitta tillbaka till läsflytet igen. Så därför kommer ju denna utmaning väldigt lägligt.

Reglerna är som vanligt enkla. Läs så mycket du kan under en viss period. I det här fallet torsdagen 22 juni till söndagen 25 juni kl: 23.55. Så då kör vi på det helt enkelt, dock kan det bli lite svårt att hålla koll på tiden eftersom jag är i USA och tidsskillnaden är 6 tim... men jag ska försöka hålla koll så gott det går. Men skulle tro att mina resultat kommer att bli lite lidande på grund av det.

Här är i alla fall vad jag tänkt läsa.



The art of being normal håller jag på med just nu, men tror inte att jag hinner klart den tills imorgon, så får helt enkelt fortsätta då. I övrigt så ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt. Sätter inga speciella mål förutom då att jag ska försöka läsa så många sidor och hinna med så många böcker som möjligt. Men det största målet är definitivt bara att försöka hitta tillbaka till läsflytet. Ska även försöka att hinna med att uppdatera på Instagram och här på bloggen under läsningens gång. Men vi får se.

3 kommentarer:

  1. Roligt med en utmaning! :) Jag hoppas du/ni har det bra i USA!! :D

    SvaraRadera
  2. Lycka till och hoppas att ni har en trevlig resa!

    SvaraRadera
  3. Bröllopsnatten låter passande ♥

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...