måndag 26 juni 2017

Midsommarutmaningen dag 4 + sammanfattning.

Bild från mitt Instagram.

Slutresultat:
Dag 4 antal lästa sidor: 149
Totalt antal utlästa böcker i utmaningen: 1
Totalt antal lästa sidor i utmaningen: 446

Igår var sista dagen i midsommarutmaningen och jag fick faktiskt mest antal sidor läst hittills. Jättekul! Men på grund av en timmes färd fram och tillbaka till Coney Island så fanns det ganska mycket dötid om man säger så. Sedan blev det också så klart lite läst på stranden. Mys!!

Efter att ha fått mersmak så tänker jag att det nog kommer bli en Sommar-läs-a-lot även i år. Men det får jag ta tag i när jag kommit hem från USA. Är ni sugna, så får ni hålla er till tåls liiiiite till.

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat trots semesterresa! Låter spännande med en läs-a-lot. Skall hålla utkik.

    SvaraRadera
  2. Inte illa alls att ha hunnit läsa så mycket på semesterresan, det hade nog jag inte klarat.

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med om du har en Sommar-läs-a-lot.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...