tisdag 20 juni 2017

Minisar x 4: Katitzi

Här har ni tre minirecensioner av de fyra första Katitziböckerna!

Katitzi av Katarina Taikon
Mina kommentarer: Jättemysigt att lyssna på de här böckerna som ljudböcker. Jag tycker Wanna Rosenberg läser otroligt bra. Minns att min fröken på lågstadiet läste de här böckerna för oss, så det var verkligen ett kärt återséende.
 



Katitizi och Swing av Katarina Taikon
Mina kommentarer: I den här boken får Katitzi en liten hund som hon kallar för Swing! Så himla söt!



Katitzi i ormgropen av Katarina Taikon

Mina kommentarer:
I den här boken tvingas Katitzi och hennes familj åter igen flytta.




Katitzi rymmer av Katarina Taikon

Mina kommentarer: Här får Katitzi nog av att bli slagen av "tanten" och bestämmer sig för att ge sig av! Tyvärr är detta den sista boken jag hittar i serien som blivit inläst som ljudbok. Varför har inte resten av serien lästs in? Någon som vet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...