onsdag 28 juni 2017

Mitt-på-året bok freak out-tag 2017.

Hittade denna inne hos Världarna jag lever i och blev bara så himla sugen på att göra den. Var väldigt länge sedan jag gjorde någon tagg ju. 

1. Bästa bok du läst såhär långt under 2017:
Vi är en av Sarah Crossan. Så sjukt bra och kan inte riktigt glömma den.

2. Bästa uppföljare du läst:   
Saga, vol 7. Den var riktigt bra och en av de bästa volymerna jag har läst.


3. Bok som kommit ut under den första halvan av 2017 som du inte hunnit läsa, men vill:
Hmm... säkert jättemånga. The hate you give är jag till exempel väldigt sugen på att läsa snart och Always and forever Lara Jean som jag ännu liksom inte hunnit till än.

4. Mest efterlängtade boksläpp för den andra halvan av 2017:
Jag är väldigt nyfiken på Anna Ahlunds nya som släpps i augusti.

5. Största besvikelse:
Ronit and Jamil som jag trodde jag skulle älska, men inte alls förstod mig på.

6. Största överraskning:
Soppy av Phillipa Rice. Så himla gullig!

7. Bästa nya författare (debut eller ny för dig):
Sarah Crossan eller Sarah J. Maas.

8. Nyaste fiktiva crush:
Chaol.

9. Nyaste favoritkaraktär:
Kady!

10. Bok som fick dig att gråta:
Vi är en och Varje dag blir vägen hem blir allt längre och längre.

11. Bok som gjorde dig glad:
Illuminae för att Kady var så bad-ass. Älskade det!

12. Vackraste bok du köpt/fått:
Caraval och Gemina för att nämna några.

13. Vilka böcker MÅSTE du läsa innan 2017 är slut?
Queen of shadows, Always and forever Lara Jean, Cress

 
Gör gärna taggen du med! Jag tyckte det var superkul.

1 kommentar:

  1. Yay vad kul att du gjorde den! Åh vill så mycket läsa Vi är en, och Caraval är verkligen supersnygg.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...