torsdag 13 juli 2017

2 minisar: Glöm mig och Panic

Här har ni två minirecensioner på två böcker som jag inte har så jättemycket att säga om, men som jag ändå vill skriva lite korta kommentarer om.


Glöm mig av Alex Schulman

Mina kommentarer:
Har lyssnat på en hel del ljudböcker av Alex Schulman och jag gillar faktiskt hans böcker. Han har en väldigt behaglig röst att lyssna på och det här är en av hans bättre böcker
. Usch vilken uppväxt han måste ha haft.






Panic av Lauren Oliver

Mina kommentarer:
Nej du, Lauren Oliver. Nu ger jag upp! Sa till mig själv innan jag läste den här att gillar jag inte den här boken heller, då ger jag upp. Och därför gör jag det nu. Tyckte dock att denna hade potential, men jag fastnade aldrig. Jag läste och läste men kände inget för karaktärerna. Så det var den sista Lauren Oliver-boken jag gav en chans. Nu är det nog.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...