fredag 14 juli 2017

Grattis till mig idag!



Här kommer ett tidsinställt inlägg, för idag fyller jag tydligen år - igen. Jag firar just nu med hemresa från Spanien. Det är faktiskt ganska skönt att få komma hem, nu när jag har varit på resande fot ganska länge. Först två veckor i New York och sedan en vecka i Spanien på det. Nu ska det bli riktigt mysigt att njuta av resten av semestern på hemmaplan, i Sverige.

Förhoppningsvis så kommer jag även att ha mycket tid att uppdatera bloggen också med lite roliga videos samt några recensioner på ett par riktigt bra böcker jag nyligen har läst. Dessutom kör ju även Booktube-a-thon igång snart...

Vi hörs och ses snart igen.

9 kommentarer:

  1. Stort grattis. Trevlig hemresa.

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis!! Hoppas du haft en underbar semester! :D

    SvaraRadera
  3. Grattis och hoppas att semestern har varit toppen!

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  5. Grattis en dag i efterskott! De firade dig verkligen med pompa och ståt i Stockholm igår. ;)

    SvaraRadera
  6. Hej! På tal om New York, jag ska dit nästa år och vill också bo i Jersey City. Vart bodde ni? Tycker det är en djungel med alla hotell...

    Tack för bästa bloggen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi bodde på ett lägenhetshotell i Hoboken.

      Och tack!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...