lördag 15 juli 2017

Grattis till vinnarna i Läs-a-lot Sommar 2017.




Då var det dags att kora vinnarna i Läs-a-lot Sommar 2017. Tyvärr fick jag inte in allas resultat tror jag, men nu är jag tvungen att kora vinnarna eftersom jag sedan inte kommer att vara hemma och kunna skicka vinsterna. Ni hade till idag kl. 13 på er att kommentera inlägget, och nu är alltså tiden ute.
De som har läst flest sidor ÄR...

1.) Elin Helmersson 3,806 sid
2.) Anna Höglund 3,721 sid

HELT GALET BRA! GRATTIS! Jag kommer att kontakta er senare under dagen.

6 kommentarer:

  1. Jättekul med läs-a-lot, men tyvärr hann jag aldrig summera mitt resultat, dottern har flyttat så det var fullt upp. Men jag var inte i närheten av Elin och Anna, grattis till er helt sjukt bra. Tack Nelly för du fixade.👍

    SvaraRadera
  2. Wow, riktigt bra jobbat. Imponerad att ni nådde över 3000 sidor! Grattis.

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat! Och ett stort grattis!:)

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat att hinna läsa så mycket =) Jag hann summera mitt läsande idag först och det blev "bara" 1484 sidor.

    SvaraRadera
  5. SÅ roligt! Tack än en gång för att du anordnande.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...