tisdag 11 juli 2017

Läs-a-lot Sommar 2017, dag 6 +7.

Bild från mitt Instagram.

Har med mina mått mätt blivit en hel del läst de två senaste dagarna då jag äntligen har fått lite läsro vid poolen. Annars är det ju så mycket man vill hinna se och göra men de två senaste dagarna har jag verkligen bara legat i en solstol och njutit typ. Bortsett från att jag igår plötsligt fick mensvärken från helvetet och hade så ont så jag bara låg och grät. HATAR MENS!!!


Dag 6

Antal lästa sidor: 165 sidor i Always and forever, Lara Jean
Totalt antal lästa sidor under Läs-a-loten: 577
Totalt antal utlästa böcker: 2


Dag 7

Antal lästa sidor: Läste ut Always and forever, Lara Jean (111 sidor) och påbörjade sedan Lying out loud (42 sidor)
Totalt 153 s.
Totalt antal lästa sidor under Läs-a-loten: 730
Totalt antal utlästa böcker: 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...