onsdag 5 juli 2017

Läs-a-lot Sommar, dag 1 + 2.



Så här ser siffrorna ut för de två första dagarna av Läs-a-lot:en, det har gått okej. Blev lite lyssnat på en ljudbok också, viket jag inte hade räknat med men jag lyssnade faktiskt klart på Glöm mig idag, så det var ju bra. I övrigt så gick det lite sämre än väntat igår på grund av att jag åkte bil större delen av dagen och träffade min svåger och svärföräldrar. Så läsningen blev lite lidande.

Dag 1
Antal lästa sidor: Lyssnade på 1 tim av Glöm mig, vilket jag räknade ut motsvarar 51 sidor, sedan läste jag 75 sidor i Panic.
Totalt antal lästa sidor: 126
Totalt antal utlästa böcker: 0


Dag 2
Antal lästa sidor: Lyssnade klart sista timmen av Glöm mig (51 sidor) + 104 sidor i Panic. Vilket totalt blir 155 sidor. 
Totalt antal lästa sidor under Läs-a-loten: 281
Totalt antal utlästa böcker: 1

1 kommentar:

  1. Det går ju jättebra för dig så här långt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...