söndag 9 juli 2017

Läs-a-lot Sommar, dag 3-5.

Bild från mitt Instagram.

Här kommer en liten uppdatering igen med hur det har gått i Läs-a-lot:en de senaste dagarna. Helt ärligt har det gått rätt dåligt. Men det är väl inte så konstigt när jag helt spontant åkte på en veckas semester till Spanien, vilket var helt oplanerat att jag skulle göra mitt under Läs-a-lot:en. Därför har de senaste dagarnas läsning blivit väldigt lidande. Jag hann dock avsluta Panic på vägen mot Arlanda, så det var ju bra och nu är jag så himla glad för att jag äntligen har fått plocka upp en bok som jag längtat  jättemycket efter att få läsa. Så nu hoppas jag att jag ska få mycket tid på stranden att läsa. Så himla härligt! :-)

Dag 3
Antal lästa sidor: 46 sidor i Panic
Totalt antal lästa sidor: 327
Totalt antal utlästa böcker: 1


Dag 4
Antal lästa sidor: Läste ut Panic (73 s) och påbörjade sedan Always and forever Lara Jean (12 s) Vilket totalt blir 85 sidor. 
Totalt antal lästa sidor under Läs-a-loten: 412
Totalt antal utlästa böcker: 2


Dag 5

Antal lästa sidor: 37 sidor i Always and forever Lara Jean
Totalt antal lästa sidor: 449
Totalt antal utlästa böcker: 2

3 kommentarer:

  1. Vad härligt med en spontanresa!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat trots att du är på resande fot. Härligt med ytterligare en resa. Hoppas ni har det superfint!

    SvaraRadera
  3. Härligt. Läsning på semestern är det bästa!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...