måndag 3 juli 2017

Läs-a-lot Sommar TBR!




Okej, så här är min TBR för Läs-a-lot:en som startar inatt vid midnatt. Det är en rätt så ambitiös hög, men jag kommer att vara hos svärföräldrarna under den här veckan så behöver ta med mig ganska mycket böcker eftersom jag älskar att ligga och läsa i deras trädgård. Har även ytterligare några böcker som jag verkligen vill hinna med bl.a. en Morgan Matson-bok. Men tyckte den var lite i tjockaste laget att ha med i en Läs-a-lot så läser nog den efter Läs-a-lot:en istället. Men kommer att ta med fler böcker än så här, då jag vet att jag brukar ha lite svårt att hålla mig till en alltför strikt TBR.

Min första prio blir absolut att läsa ut Panic som har gått lite segt, sedan kan jag nog inte vänta längre innan jag läser Always and forever Lara Jean, så de två böckerna har högsta prio. Därefter får vi se.


Mina mål:
* Läsa minst 150 sidor varje dag eller totalt 1350 sid.
* Läsa ut minst 3 böcker.
* Läsa mycket contemporary (nästan alla böcker i högen är ju contemporary så det borde jag klara, haha)
* HA KUL!!!

Har ni någon bok ni absolut tycker att jag borde ha med i min TBR?

9 kommentarer:

  1. Kul att se din TBR! Jag har också rätt många böcker i min TBR just för att ha lite att välja på :)

    SvaraRadera
  2. Nånting av Kasie West och/eller Jennifer E Smith hade jag rekommenderat. Extremt lättläst, fluffig contemporary =D
    The upside of unrequited av Becky Albertalli måste du förstås också läsa som älskade Simon vs..

    ska bli så kul o se vad du tycker om "Always and forever.. "!

    SvaraRadera
    Svar
    1. The Upside har jag ju så får ta med den också då! Den hade jag glömt bort.

      Radera
  3. Det där ser ut som en jättetrevlig hög.

    SvaraRadera
  4. Jag väntar hem några rec.ex så hoppas hinna med dessa men vi får se när de kommer :)

    SvaraRadera
  5. Hur räknar en in ljudbok i läs-a-lot? Är det antal minuter då? Nyfiken för jag själv kanske skulle passa på att lyssna ljudbok när jag är ute och går, om det ändå räknas in då. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har inte heller jag lyckats lista ut. Lyssnar själv på mycket ljudböcker!

      Radera
  6. Sådär, nu har jag lagt upp ett inlägg på min blogg om läs-a-lot:en.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...