torsdag 13 juli 2017

Så himla sugigt!

Usch, vad irriterad jag är nu!!!!! Tydligen har Photobucket bestämt sig för att jag måste uppgradera mitt konto för att komma åt alla bilder här på bloggen. Så nu kommer jag inte åt mitt betygsystem som var uppladdat hos dem samt massa övriga bilder till recensioner o.s.v. Det här är bara så himla onödigt och sugigt. Jag kommer inte åt bilderna och jag har de givetvis inte sparade på min dator heller eftersom jag bytte dator för något år sedan. FAN!!! Dels ser det tråkigt och fult ut här på bloggen med alla bilder som nu bara har förvunnit och dels har det nu blivit jättesvårt för mig att skriva recensioner då jag inte längre kan sätta något betyg för att jag inte har några bilder att använda i mitt betygsystem!!!! FÖRSTÅR NI MIN FRUSTRATION?????

Är det någon som har någon bra lösning på det här eller som kanske kan hjälpa mig att hitta någon lösning på ett nytt betygsystem till recensionerna? Jag är desperat.

6 kommentarer:

  1. Åh fyfan, vad jobbigt. Förstår din frustration, jag skulle också ha blivit skitsur om mina betygbilder till bloggen helt plötsligt blev nerlåsta. Har tyvärr inga råd att komma med förutom att betala uppgraderingen eller göra nya betygsbilder och ersätta de gamla. Det sistnämnda kommer ju att bli ett jättejobb eftersom du måste uppdatera alla recensioner. Så näh, inga goda råd tyvärr :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att sitta och uppdatera varenda recension manuellt är inget alternativ. Den orken eller tiden har jag helt enkelt inte. Det får se fult ut helt enkelt. Så jäkla sur nu alltså.

      Radera
  2. Bläh!! Förstår verkligen frustrationen! :( Usch vad tråkigt! satte mig till och med och bildgooglade nu för att se om google kanske hade bilden någonstans i sina gömmor, men verkligen INGENTING kom upp!! :( Usch va fult gjort av dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh Elina vad gullig du är som har letat åt mig!! Tack!!!!! Och ja jätte frustrerande!!!!!!

      Radera
  3. Är det de bruna & grå tassavtrycken du saknar? i så fall har jag hittat dem om du behöver

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åååh vad snällt att du letat. Blir nästan rörd. Tack!! Jag har kommit på en lösning men tack så jättemycket för att du vill hjälpa!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...