måndag 31 juli 2017

Vlogg: Booktube-a-thon, dag 5-7.

Här kommer min sista vlogg från Booktube-a-thon som nu är slut för den här gången. Hoppas att ni gillar vloggen!




Dag 5
Antal lästa sidor: Läste ut The Walking Dead, vol 19 (136 s)
Totalt antal lästa sidor: 530
Avklarade utmaningar: 3 (Läs en bok med en person på omslaget, läs ut en bok på en dag, läs en bok utomhus)
Utlästa böcker: 3


Dag 6

Antal lästa sidor: 22 s i Flat-out love
Totalt antal lästa sidor: 552
Avklarade utmaningar: 3
Utlästa böcker: 3


Dag 7
 
Antal lästa sidor: 54 s i Flat-out love
Totalt antal lästa sidor: 606
Avklarade utmaningar: 3
Utlästa böcker: 3



Kommentar:

Då var Booktube-a-thon slut för den här gången och jag känner mig lite halvnöjd med resultatet. Jag klarade att läsa ut tre böcker (Struck by lightning, Giant Days och The Walking Dead.) Jag klarade även av tre av utmaningarna. Hade gärna läst ut lite fler böcker eller kanske nån lite tjockare bok. Nu blev det bara seriealbum och en väldigt tunn bok, som jag egentligen borde ha klarat av att läsa ut på en dag. Sedan funderar jag på det här med att vlogga - som jag älskar men det tar så mycket tid. Tid som jag istället hade kunnat lägga på att faktiskt läsa. Men jag älskar ju att titta på vloggar så vill ju gärna prova att vlogga själv, men som sagt... tiden.
Över lag ändå en okej vecka, då jag hade ganska mycket grejer för mig, födelsedagsfirande samt bröllop så får väl ändå säga att det här var ett okej resultat. Trots att jag gärna hade läst ut lite fler böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...