tisdag 15 augusti 2017

3 minisar: Struck By Lightning, Giant Days och The Walking Dead

Har så mycket recensioner som jag inte hunnit med att skriva ännu så tänker att jag skriver några minirecensioner nu. Hade ändå inte så jättemycket att säga om de här böckerna. Ni får hojta till i kommentarerna om ni har några frågor!


Struck By Lightning av Chris Colfer

Mina kommentarer: Den första boken jag har läst av Chris Colfer som inte varit Land of stories. Tyckte det var spännande att få läsa någonting annat han skrivit. Men tyvärr blev jag lite besviken. Tyckte inte att denna var så jättebra. Kan ändå tänka mig att jag skulle gillat den ganska mycket som film, så borde faktiskt försöka se den Någon som sett? Blev väldigt chockad över slutet dock.



Giant Days, vol 3 av John Allison

Mina kommentarer: Gillar den här serien fortfarande. Riktigt underhållande, men kanske inte den bästa volymen. Har hunnit glömma mycket som hänt också. Men absolut en serie jag kommer att fortsätta att läsa, har i skrivande stund redan plöjt även volym 4.




The Walking Dead, vol 19 av Robert Kirkman m.fl.

Mina kommentarer: Är så imponerad av den här serien. Den fortsätter i evigheter och är fortfarande lika förbannat bra. Riktigt bra volym åter igen. Wow, säger jag bara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...