onsdag 2 mars 2016

Läs-a-lot sport: Wrap Up!



Här har ni min TBR (+ mål) för Läs-a-lot:en!

Och... jag klarade ALLA mina mål så är jättenöjd. Dock hade jag ju satt upp väldigt låga mål för att jag visste att jag skulle vara ganska busy under hela veckan. Men jag klarade av att ÄNTLIGEN läsa ut Library of souls (vilket var det viktigaste målet) , påbörja Vem som helst utom Ivy Pocket, sluta slalomläsa och jo, jag hade kul! Så alla mål - check!


Det bästa var absolut att jag läste ut Library of souls till slut. Har ju hållit på att läsa den HUR LÄNGE SOM HELST. Så det känner jag mig jättenöjd med.


Hur gick det för er andra som deltog?

1 kommentar:

  1. Men å vad kul att du klarade alla mål! Toppen :-) och superkul att du deltog :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...